Geplaatst: 02/10/2019

Amsterdam Offices’ bestaat 6 jaar!

Speciale virtual office kortingsactie bij Amsterdam Offices

Amsterdam Offices bestaat zes jaar en dat moet gevierd worden! Om dat te vieren bieden we een speciale kortingsactie aan die loopt van 1 oktober tot 1 januari 2020 geldig is. We bieden de eerste maand gratis aan op onze virtuele kantoren (postadressen). Deze korting is te verzilveren door als nieuwe klant uw bedrijf bij ons als zakelijk adres te registeren. Ook bestaande klanten kunnen hier gebruik van maken als er een tweede bedrijf moeten worden geregistreerd.

Lees hieronder wat Amsterdam Offices doet:

Bedrijven kunnen zich bij Amsterdam Offices registreren voor een postadres / zakelijk adres. Daarmee krijgen ze een virtual office op een schitterende locatie aan de Keizersgracht, midden in het hart van Amsterdam. Een virtueel kantoor biedt tal van voordelen. Je vestigingsadres kan bijvoorbeeld geregistreerd staan in Amsterdam Centrum. De hoofdstad heeft internationaal een uitstekende reputatie op het gebied van zakelijke dienstverlening en innovatie. Amsterdam geeft toch een bepaalde uitstraling aan je bedrijf. Een ander voordeel van een virtual office is dat je zelf niet aanwezig hoeft te zijn op kantoor. Je hebt in Amsterdam een bedrijfsadres, maar kunt gewoon thuis blijven werken. Waar ook ter wereld. In die zin reist je virtual office altijd met je mee. Je post wordt wel op het vestigingsadres van het virtuele kantoor ontvangen. Naar keuze kan je beslissen hoe de post bij jou terecht komt. Amsterdam Offices kan de post openen, scannen en digitaal toesturen zodat je de informatie gelijk binnen krijgt. Een andere mogelijkheid is dat de post ongeopend vanaf het bedrijfsadres wordt doorgestuurd naar je eigen adres. Tenslotte kan je de post ook bij Amsterdam Offices ophalen.

Naast virtual offices, kunnen bedrijven en zelfstandige ondernemers (ZZP-ers) bij Amsterdam Offices ook kantoorruimten, flexwerkplekken en vergaderruimten boeken. We hebben drie kantoorruimten, die momenteel langdurig verhuurd zijn. Maar we hebben ook luxe flexwerkplekken. Elke flexwerkplek bestaat uit een groot bureau met een exclusieve bureaustoel. Daarnaast levert Amsterdam Offices gratis WIFI, gratis printen, gratis koffie en gratis thee. Ook verhuurt Amsterdam Offices een vergaderruimte voor maximaal zes personen, met uitzicht op de gracht en de binnenstad. Amsterdam Offices werkt nauw samen met Amsterdam Coworking. Deze ligt ook aan de Keizersgracht in Amsterdam. Dus mocht er even geen plek zijn, dan kunnen we u toch meestal helpen aan een flexwerkplek of vergaderruimte.

Profiteer snel van onze korting en de voordelen van een zakelijk adres op de Keizersgracht!


Voor nadere informatie en/of bezichtiging:

Amsterdam Offices
Richard Lam
Keizersgracht 241
1016 EA AMSTERDAM