Door de pandemie heen werken

Gepubliceerd: 14/12/2020

Amsterdam Offices kan u helpen met Covid-19 gerelateerde werkvraagstukken.

Sinds Covid-19 een pandemie werd, sloten kantoren en begonnen velen vanuit huis te werken. Dit kan eenzaam worden, of afleidend zijn, afhankelijk van iemands leefsituatie.

Een plek om weg van huis te werken

Uw kantoor is misschien gesloten, maar dat van ons niet. Je kunt hier onbeperkt komen werken op een van onze flexplekken. De omgeving is rustig waardoor je niet wordt afgeleid, maar je zult ook in de buurt zijn van een paar andere flexwerkers waardoor je niet helemaal geïsoleerd bent van de wereld. Maakt u zich geen zorgen, we hebben genoeg ruimte zodat u zich kunt verspreiden, en we bieden hand desinfecterend middel voor al onze klanten.

Amsterdam Offices is uitstekend gelegen aan de Keizersgracht in het stadscentrum. Hier heb je gemakkelijk toegang tot alles wat het stadscentrum te bieden heeft – winkels, restaurants die open zijn voor afhalen, de prachtige grachten en gemakkelijke toegang tot alle trams en het openbaar vervoer.

flexwerk place - a desk with a computer overlooking keizersgracht at Amsterdam Offices

Het sluiten van het kantoor en het dwingen om vanuit huis te werken, is misschien niet het enige effect dat COVID-19 op uw bedrijf had. Veel mensen hebben hun bedrijfsactiviteiten omgezet naar online, en anderen doen dat al die tijd en hebben gewoon een zakelijk adres nodig dat niet hun thuisadres is.

Een zakelijk adres weg van huis

Bij Amsterdam Offices bieden we virtuele kantoren aan. Dit betekent dat u Keizersgracht 241 kunt registreren als uw vestigingsadres. Dit betekent dat u het ook kunt gebruiken als vestigingsadres voor de kamer van koophandel (KVK). We scannen en sturen uw post door (zakelijk postadres).

Als u bezig bent met het opstarten van een bedrijf, hoeft COVID-19 u niet te stoppen. U kunt blijven groeien met een online bedrijf, dat wordt mogelijk gemaakt met een virtueel kantoor met een zakelijk adres in een stad als Amsterdam. Amsterdam Offices kan dit voor u verzorgen, zodat u professioneel kunt blijven terwijl u online zaken doet.

Neem gerust contact met ons op als u nog andere vragen heeft. Amsterdam Offices is hier om uw workflow en bedrijfsvoering te helpen in deze moeilijke tijden!

 


Deel deze blog op social media!

Terug naar blog