Flexwerken in Amsterdam: werken zoals het jou uitkomt

Gepubliceerd: 03/06/2022

Flexwerken is geen nieuw begrip, maar het is ook zeker niet gedateerd. Sinds we in 2020 massaal zijn gaan thuiswerken en nu hybride werken zo populair is, kunnen we niet anders dan constateren dat een aantal principes geleend zijn van het bekende flexwerken. Je bent namelijk niet locatie gebonden, maar hebt de vrijheid om te werken waar jij wilt.

Bij flexwerken wordt dat zelfs nog breder getrokken dan bij hybride werken, waar je eigenlijk alleen de keuze hebt tussen werken aan je bureau op kantoor of thuis. Bij flexwerken zijn tijd, locatie en materiaal ondergeschikt aan productiviteit en efficiëntie. Het biedt een oplossing voor bedrijven die meer medewerkers dan werkplekken hebben en organisaties waarbij een deel van het werknemersbestand in de buitendienst werkt. Maar flexwerken biedt ook veel voordelen op kleinere schaal, voor startende ondernemers en ZZP’ers bijvoorbeeld.

Flexwerken in Amsterdam als starter

Vastgoed in Amsterdam is duur. Als starter ben je dus vrijwel kansloos om een kantoortje te bemachtigen. Tegelijkertijd biedt Amsterdam ook heel veel mogelijkheden voor jou als beginnend ondernemer om te netwerken en je bedrijf zichtbaar te maken. Door gebruik te maken van flexplekken zoals die van Amsterdam Offices kun je voor een scherp tarief toch gebruik maken van een fraai kantoor op een bijzondere locatie in het centrum van de hoofdstad. Je huurt de flexwerkplekken per uur en betaalt dus alleen voor de momenten dat je echt op kantoor aanwezig bent.

De voordelen van flexwerken

Dankzij flexwerken ben jij in staat om een plekje voor jezelf te creëren, zonder zelf een duur kantoor(pand) te hoeven kopen of huren tegen een hoog maandbedrag. Bij Amsterdam Offices werken we met pakketten waarbij je een bepaald aantal uur per maand gebruik mag maken van onze flexplekken, voor een vaste en lage prijs.

  • Naar kantoor wanneer jij dat wilt
  • Je betaalt alleen voor het kantoor wanneer je daadwerkelijk aanwezig bent
  • Internet, klimaatbeheersing en utiliteit zijn allemaal inbegrepen in de uurprijs
  • Ontvang je partners of klanten op een prestigieuze locatie in hartje Amsterdam
  • Geen onverwachte kosten
  • Geen investering, geen vaste lasten

Uitgebreide dienstverlening mogelijk

Wij maken flexwerken in Amsterdam echt mogelijk. Je werkt in ons kantoor wanneer het jou uitkomt én bent ook vrij om gebruik te maken van een van onze vele diensten. Zo is het mogelijk om je onderneming op ons adres bij de KvK in te schrijven, ontvangen we jouw zakelijke post en bieden we extra ruimtes voor vergaderingen en het ontvangen van je relaties. Neem gerust contact op of bel naar 020 – 261 0786 om de mogelijkheden te bespreken.


Deel deze blog op social media!

Terug naar blog