Flexwerken 

_MG_9975     

De algemene ruimte biedt ruimte voor 6 flexwerkplekken.
Met Pakket B heeft u recht op 30 uur flexwerken per maand. Wilt u onbepekt uren flexwerken? Neem dan Pakket C.

Vergaderruimte 

_MG_0033     _MG_0038

Amsterdam Offices beschikt over 1 vergaderruimte. Deze vergaderruimte is geschikt om te vergaderen met maximaal 4 personen.

U krijgt standaard 50% korting op de vergaderruimte bij uw basispakket. Met Pakket B heeft u recht op 2 uur vergaderruimte gebruik per maand.

Kijk ook eens op www.amsterdamcoworking.nl voor het huren van een grotere vergaderruimte.

Telefoneerruimte

Wilt u in alle rust vertrouwelijke gesprekken met klanten voeren? Daarvoor kunt u ook gebruik maken van onze vergaderruimte.

Secretariële Ondersteuning

Amsterdam Offices biedt u naast haar Full Service Concept als extra service secretariële diensten aan. Amsterdam Offices is gericht op de toekomst en is een voorstander van digitaal ondernemen. Haar zakelijke partners Secretariaat Volendam en Flex Assistance ondersteunen dit concept volledig en staan altijd (virtueel) voor u klaar.

Wanneer u een flexwerkplek bij Amsterdam Offices afneemt, is het voor u prettig om daarnaast gebruik te kunnen maken van secretariële ondersteuning op afstand, gelinkt aan het kantoor van Amsterdam Offices. Deze secretaresses hebben immers geen werkplek nodig en kosten u niets extra anders dan hun uurtarief (€ 45,-). Met behulp van een secretariaatsservice op afstand zorgt u ervoor dat u zich kunt richten op uw kerntaken. De ondersteunende taken laat u over aan iemand die daarin gespecialiseerd is.

Hieronder treft u de links aan naar de websites van beide secretariaatsservices.

foto heidiwww.secretariaatvolendam.nl
Bent u op zoek naar uitsluitend secretariële dienstverlening? Dan kunt u het beste contact opnemen met Secretariaat Volendam. Heidi Kwakman is de drijvende kracht achter deze onderneming. Als juridisch secretaresse heeft zij jarenlange ervaring opgedaan bij toonaangevende advocatenkantoren.

 

 

Flexassistance-Hester-Tol-2www.flexassistance.nl
Wilt u naast secretariële ondersteuning tevens of uitsluitend administratieve ondersteuning? Dan kunt u het beste contact opnemen met Flex Assistance. Hester Tol is de oprichter van Flex Assistance. Zij heeft ruime ervaring als office manager en in het secretariële vakgebied. Sinds 2006 heeft zij met veel plezier secretariële, administratieve en office management werkzaamheden uitgevoerd in loondienst bij verschillende advocaten kantoren.

 

Hieronder treft u een greep uit de diensten die wij u kunnen bieden:

Secretarieel

  • Verzorgen van zakelijke correspondentie;
  • Documenten redigeren en aanpassen;
  • Uitwerken van spraakopnamen;
  • Beheren van de zakelijke agenda;
  • Vertalen van teksten (NL-ENG en ENG-NL);
  • Notuleren van vergaderingen.

Administratief

  • Digitaal versturen van verkoopfacturen;
  • Debiteurenbeheer;
  • Inkoopfacturenadministratie;
  • Personeelsadministratie;
  • Boekhouding inboeken (bijv. in Twinfield);
  • Aangiftes Belastingdienst indienen.

Office management

  • Verzekeringenbeheer;
  • Lidmaatschappen- en contractenbeheer;
  • Opzet en beheer archiefsysteem;
  • Ordenen en beheer kantoororganisatie;
  • Bestellingen plaatsen (evt. op afstand);
  • Allerlei uitzoekklussen op veel gebieden.


Secretariaat Volendam en Flex Assistance
bieden dezelfde diensten aan. Zij zijn beide secretariaatsservices op afstand. Eventueel kunnen de secretaresses ook op locatie worden ingezet. De eigenaren van beide secretariaatsservices staan voor elkaars deskundigheid in. Zij hebben veelvuldig contact met elkaar en overleggen vaak over werkzaamheden. Op die manier zorgen zij ervoor dat ze samen altijd fulltime beschikbaar zijn voor uw werkzaamheden. Ook werken in de avonduren is absoluut geen probleem. Zij werken samen om zo fulltime (virtuele) ondersteuning te bieden voor advocaten en juristen. Zo kunt u met een gerust hart altijd uw klussen aan een van deze bedrijven uit handen geven. U kunt gebruik maken van de diensten, wanneer en zo vaak u wilt. Dagelijks, één keer per week of maandelijks. Daarnaast kunt u ons inzetten op projectbasis of voor ad hoc werkzaamheden.

Tegenwoordig kan bijna alles vanaf een externe locatie worden uitgevoerd, zo ook secretariële, administratieve en office management gerelateerde ondersteuning. Zo kunt u bijvoorbeeld uw brieven op digitaal briefpapier versturen, uw verkoopfacturen in een web based tijdschrijfprogramma laten versturen en het bijbehorende debiteurenbeheer uit handen geven, uw boekhouding laten inboeken in een web based systeem en alle correspondentie per e-mail of internetfax laten verlopen. U kunt uw secretaresse ook toegang geven tot een (algemeen) e-mailadres op uw domein, bijvoorbeeld ‘secretaresse@uwbedrijf.nl’, middels welk adres zij uw doorstuurbriefjes en andere zakelijke e-mails op uw verzoek kan versturen.

Ontvangt u veel rolberichten van rolwaarnemers en rechtbanken, maar heeft u weinig tijd om deze door te sturen naar cliënten en om de termijnbewaking bij te houden? Wij bieden u een oplossing. U kunt al uw rolberichten en andersoortige documenten rechtstreeks scannen naar uw digitale secretaresse. Zij houdt dan alle termijnen voor u bij in een termijnenlijst, nodigt u uit voor agendapunten in de betreffende kwestie en stuurt uw rolberichten en andere doorstuurbriefjes diezelfde dag door naar uw cliënten. Uw termijnenlijst zal zij beschikbaar voor u maken in een map in Dropbox of rechtstreeks op uw server, wanneer u haar daarvoor rechten verleent. Het enige dat u hoeft te doen, is een lijstje met zaaknamen en contactpersonen aanleveren. Dit kunt u waarschijnlijk rechtstreeks uit uw tijdschrijfsysteem printen. Op deze manier heeft u uw eigen secretaresse, die u vanuit een externe locatie veel werk uit handen neemt.
Alles is mogelijk. Bekijk de websites of neem contact op voor de mogelijkheden.

Legal Software

Amsterdam Offices werkt samen met Advocaten desk Support voor software en IT ondersteuning voor de advocatuur

Software ondersteuning behelst het beheer, onderhoud en implementeren van uw standaard applicaties waarbij de toepasbaarheid binnen uw werksfeer geheel conform uw wensen wordt ingericht.

Wij bieden ondersteuning aan de volgende applicaties:

De Algemene PraktijkRekendisk
De AlimentatieRekendisk
De FiscaleRekendisk
De Gids van de Rechtspraktijk
De RenteRekendisk
De Rente Rekendisk Pro

Meer informatie kunt u vinden op de website van Advocatendesksupport

 

Onze partners:

Flexas