Flexplekken

Vergaderruimte

Virtual Office
(1e maand gratis!)

Kantoor Keizersgracht

Bij Amsterdam Offices kunt u gebruik maken van flexwerkplekken inclusief een vergaderkamer voor ontvangst van klanten en partners. Bent u op zoek naar een werkplek in een kantoor met een luxe uitstraling die tevens ook representatieve ruimtes biedt waar u uw klanten kunt ontvangen? Dan bent u bij Amsterdam Offices aan het juiste adres! Wij fungeren als flexwerk plek, virtueel kantoor, zakelijk adres & zakelijke postbus.

De diensten van Amsterdam Offices

Het pand bevindt zich op de Keizersgracht 241, midden in het levendige gebied van de 9 straatjes. Een zeer prestigieuze locatie, goed bereikbaar met de auto en met het openbaar vervoer. Amsterdam Offices maakt werken in de hoofdstad toegankelijk en betaalbaar. Met ons kantoor aan de Keizersgracht bieden we flexplekken en vergaderruimtes voor bedrijven en ZZP’ers. We verhuren de ruimtes per uur. Wilt u regelmatig gebruik maken van onze kantoorruimte? Kies dan uit een van onze pakketten voor een uitgebreide service, inclusief KVK registratieadres en post scan service.

Uniek Full Service Concept

Uniek is het Full Service Concept voor een zeer redelijke prijs. Hierbij kunt u van alle faciliteiten gebruik maken met een all-in tarief! Het Full Service Concept bestaat uit:

  • Een luxe werkplek met alle kantoorfaciliteiten
  • Professioneel ontvangst van uw gasten in een stijlvolle omgeving
  • Telefoonbeantwoording met eigen 020 nummer
  • Gebruik maken van onze vergaderruimte voor o.a. klantcontacten
  • Een prestigieus zakelijk postadres
  • Gratis Koffie, thee en wifi
  • Registratie adres voor nieuwe bedrijven
  • Virtual office

Grachtenpand van Amsterdam Offices

Direct boeken?

Mail of bel met Amsterdam Offices voor meer informatie of voor het plaatsen van een boeking.

Vergaderruimte Keizersgracht 241

Vergaderruimte

voor €20,- per uur

Werkplekken bij Amsterdam Offices

Flexplek

Tijdelijk slechts €2,- per uur

Vergaderruimte bij Amsterdam Offices

Vergaderruimte

voor €30,- per uur (min. 2 uur)
Bij Amsterdam Coworking

Bureau bij Amsterdam Offices

Wat kunnen wij voor u betekenen?

Amsterdam Offices staat voor een simpele en overzichtelijke dienstverlening. Dankzij de heldere communicatie en all-in tarieven weet u altijd wat u van ons kunt verwachten. U bepaalt zelf hoe en hoe frequent u van onze werkplekken en service gebruik maakt. Naast ons kantoor op de Keizersgracht verhuren we ook 11 kantoorunits aan de Tijnmuiden 59 in Amsterdam. Als uitbreiding op onze eigen diensten werken we samen met secretariële ondersteuning op afstand. Zo kunt u zich volledig op uw kerntaken richten, terwijl alle neventaken verzorgd worden.

Heeft u interesse in het huren van een professionele werkplek in het hartje van Amsterdam? Neem contact met ons op om uw boeking direct te plaatsen. Wenst u ook gebruik te maken van andere services? We vertellen u graag meer over de mogelijkheden en komen samen tot een passend pakket. Bel naar 020 – 261 0786 of mail naar info@amsterdamoffices.nl.