Virtual Office in Amsterdam

Een registratieadres voor uw bedrijf of organisatie op een indrukwekkende locatie aan de Keizersgracht in het centrum van Amsterdam. Met een virtual office van Amsterdam Offices geniet u van de voordelen van een bijzonder representatieve locatie, zonder de bijkomende hoge kosten.

slechts€70,- per maand

Eerste maand GRATIS!

Uw virtual office standaard inclusief:

  • Een indrukwekkend zakelijk adres (Keizersgracht 241), ook te gebruiken voor inschrijving bij de KvK
  • Inscannen van uw post direct verzenden naar e-mail
  • 50% korting op de verhuurtarieven van onze vergaderruimte
  • Per maand opzegbaar en geen opstart kosten

Tegen meerprijs zijn er nog opties mogelijk zoals:

  • Een lokaal (020) telefoonnummer
  • Gebruik van flexwerkplekken
  • Secretariele ondersteuning

Uitstekend beoordeeld

We doen er dan alles aan om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Dat wordt door onze klanten gewaardeerd!

8,6 / 10

Op basis van 39 reviews

Voordelen van een Virtual Office

  • Uw adres verandert niet als uw bedrijf groeit
  • Een zakelijk adres aan de Keizersgracht is professioneler dan een huisadres
  • Uw post wordt door ons gesorteerd, dat bespaart tijd en voorkomt een grote stapel bij u thuis.
  • Bent u geregeld in het buitenland? Uw post wordt ingescand, dus ook uw fysieke post leest u eenvoudig onderweg op uw laptop of smartphone.

Locatie en bereikbaarheid

Het pand bevindt zich op de Keizersgracht 241, midden in het levendige gebied van de 9 straatjes. Een zeer prestigieuze locatie, goed bereikbaar met de auto via de ring weg A10. Met het openbaar vervoer kunt u vanaf het Centraal station reizen met tramlijn 1, 2, 5, 13 en 17 en bus 170 en 172 naar halte Westermarkt. Vanaf daar is het slechts enkele minuten lopen.

Interesse in een Virtual Office?

Eerste maand gratis!

Interesse in een virtual office? Neem contact op voor meer informatie of om direct aan te melden.