Virtual office Amsterdam

Wenst u gebruik te maken van een virtual office in Amsterdam? Voor 59 euro per maand kunt u heel eenvoudig gebruik maken van diverse diensten waarmee u uw werkzaamheden vanuit huis of op afstand kunt uitvoeren. U kunt daarnaast gebruik maken van de professionele werk- en vergaderruimtes in ons pand aan de Keizersgracht in Amsterdam. Met ons virtual office maakt u dus ook nog eens indruk op uw klanten en relaties.

slechts€59,- per maand

Eerste maand GRATIS!

De mogelijkheden en voordelen van een virtual office

Een virtual office in Amsterdam biedt veel mogelijkheden en voordelen voor uw bedrijf. U hoeft niet fysiek aanwezig te zijn op dit zakelijk adres, maar heeft u wel een registratieadres en postbus en kunt dit adres vermelden in uw communicatie naar klanten en relaties. Amsterdam Offices levert drie pakketten met vaste tarieven. Pakket A bevat alle diensten die u nodig heeft om uw bedrijf op te starten:

  • Een prestigieus zakelijk adres (Keizersgracht 241), te gebruiken voor inschrijving bij de Kamer van Koophandel
  • Dagelijks scannen en doorsturen van uw post naar e-mail
  • Geen opstartkosten
  • Een registratieadres voor nieuwe bedrijven

Uitstekende beoordeling

We doen er alles aan om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Dat wordt door onze klanten gewaardeerd!

8,6 / 10

Op basis van 39 reviews

Wat is een virtual office?

Een virtual office zorgt ervoor dat ondernemers en werknemers kunnen werken waar ze maar willen, terwijl het bedrijf wel een vast adres houdt voor alle inschrijvingen en communicatie. Uw brieven en rekeningen komen dus gewoon netjes binnen, maar u hoeft geen pand te kopen of huren om bereikbaar te blijven. Een andere reden om voor een virtual office te kiezen is uw privacy. Veel (startende) ondernemers beginnen een nieuw bedrijf vanuit huis, maar willen liever niet dat hun thuisadres openbaar wordt gemaakt door de KvK of op de eigen website komt te staan.

Regel al uw zaken vanuit huis of flexibele werkplek

Werkt u als ZZP’er op locatie bij uw opdrachtgever, bent u momenteel in het buitenland of werkt u vanuit huis? Met ons virtual office in Amsterdam regelt u al uw zaken zonder zorgen en op professionele wijze. Wenst u ook telefonisch bereikbaar te zijn wanneer u zelf even bezet bent? Wij bieden voor deze gevallen een telefoonservice aan, meer informatie kunt u vinden op onze tarieven pagina.

Werken op ons virtual office in Amsterdam

Hoewel een virtual office in de basis alleen betrekking heeft op het bezitten van een adres, kunt u bij ons virtual office in Amsterdam ook fysiek terecht. Wij beschikken over meerdere flexwerkplekken en vergaderruimtes. Zo kunt u in alle rust werken, heeft u een professionele setting om uw klanten te ontvangen en betaalt u alleen huur voor de uren waarin u daadwerkelijk gebruik maakt van ons virtual office.

Laat u volledig door ons ontzorgen!

Kiest u voor het virtual office van Amsterdam Offices? Dan kunt u rekenen op een uitgebreide en professionele service, waarbij betrouwbaarheid, heldere voorwaarden en duidelijke communicatie centraal staan. Neem contact met ons op door te bellen naar 020 – 261 0786 of mail naar info@amsterdamoffices.nl.