Inschrijfadres KvK Amsterdam

Een inschrijfadres voor de KvK in Amsterdam huren? Dat kan bij Amsterdam Offices! Vanaf €59 per maand maakt u gebruik van ons adres op de Keizersgracht. Zo is uw privéadres volledig afgeschermd en bent u zakelijk toch bereikbaar. Het inschrijven bij de KvK op ons adres in Amsterdam is in overeenkomst met de regels en richtlijnen van de Kamer van Koophandel. Dit adres is ook te gebruiken voor uw bedrijfsvermelding en communicatie. Amsterdam Offices biedt een uitgebreide dienstverlening, ontdek de mogelijkheden.

Schrijf uw bedrijf in bij de KvK op ons inschrijfadres

Steeds meer nieuwe bedrijven gebruiken inschrijfadressen voor de KvK, omdat ondernemers hun thuisadres liever niet openbaar willen maken via de registers van de Kamer van Koophandel. Wanneer u uw bedrijf inschrijft op het KvK adres van Amsterdam Offices wordt dit adres opgenomen in het Handelsregister. Dit register is openbaar en uw privéadres zal dus niet aan uw bedrijf gelinkt worden via deze weg. Wij bieden u de ruimte om op ons kantoor te werken en uw klanten of relaties te ontvangen, maar u kunt uw werkzaamheden ook volledig op een andere locatie uitvoeren.

Hoe werkt een KvK vestigingsadres?

Wanneer u een bedrijf inschrijft bij de Kamer van Koophandel bent u verplicht om een post- en bezoekadres door te geven. U bent niet verplicht om uw werkzaamheden op het bezoekadres uit te voeren, maar de KvK wil wel de zekerheid dat u de werkzaamheden op dit adres uit zou kunnen voeren. Bij Amsterdam Offices hebben we ruime ervaring met het opstellen van huurcontracten conform de regels en eisen van de KvK. Zo bent u dus verzekerd van een prestigieus KvK adres in het hartje van Amsterdam, zonder dat u daadwerkelijk de hoofdprijs voor een kantoor hoeft te betalen.

Uitgebreide service en werkruimte

Op ons KvK adres in Amsterdam is meer mogelijk dan alleen het inschrijven van uw bedrijf. Met onze post scan service hoeft u niet naar ons kantoor af te reizen om uw post te ontvangen. Woont u in de buurt? Dan is het ook mogelijk om in ons kantoor te werken. We hebben diverse flexwerkplekken die we per uur verhuren, evenals vergaderruimtes. Zo kunt u op ieder gewenst moment in alle rust aan uw zaken werken, zonder dat u veel geld betaalt voor een kantoorpand dat niet volledig gebruikt wordt. We bieden drie pakketten aan, waarmee we nog meer zorgen uit uw handen nemen. De twee uitgebreidste pakketten zijn inclusief het huren van een werkruimte voor een bepaald aantal uur per maand en een fikse korting voor het huren van extra tijd.

Huur direct!

Wenst u vanuit Amsterdam te werken of wilt u uw KvK adres in Amsterdam laten inschrijven zonder fysiek aanwezig te zijn? Met Amsterdam Offices is het allemaal mogelijk. Neem direct contact met ons op om een ruimte te boeken of een pakket af te nemen die het registreren van ons KvK adres in Amsterdam mogelijk maakt. U kunt ons bereiken door te bellen naar 020 – 261 0786 of mail naar info@amsterdamoffices.nl.