1

Zakelijk adres Amsterdam

Uw bedrijf of organisatie vestigen op een uniek zakelijk adres aan de Keizersgracht in het centrum van Amsterdam? Met een zakelijk adres van Amsterdam Offices kunt u gebruik maken van onze luxe locatie, zonder de bijkomende hoge kosten van een duur pand in deze regio. Schrijf uw bedrijf in op ons adres en bepaal zelf hoe en hoe frequent u gebruik maakt van onze voorzieningen en services. Alleen uw zakelijk adres inschrijven en verder alle werkzaamheden vanuit huis of een alternatieve locatie uitvoeren? Of wilt u juist uw klanten en relaties op ons kantoor in een professionele setting ontvangen? Bij Amsterdam Offices is alles mogelijk.

Zakelijk adres huren in hartje Amsterdam

Amsterdam Offices biedt ondernemers de kans om hun bedrijf op een prestigieuze locatie in Amsterdam in te schrijven. Het huren van een zakelijk adres in Amsterdam levert u diverse voordelen op. Bij Amsterdam Offices zien we echter nog veel meer kansen om het nog eenvoudiger te maken om uw bedrijf in alle rust en met een professionele uitstraling te runnen. Het huren van werkruimtes (per uur), de telefoon op laten nemen en uw post laten scannen; wij staan voor u klaar met een breed scala aan diensten, zodat u zich volledig op uw kerntaken kunt richten. Een zakelijk adres aanvragen is heel eenvoudig. Bekijk onze tarieven en neem direct contact op om uw wensen te bespreken.

Kantoorpand aan de Keizersgracht 241

Virtueel kantoor interieur

Waarom kiezen voor een zakelijk adres?

De keuze voor een zakelijk adres is voor veel (startende) ondernemers heel interessant. U betaalt alleen voor het gebruik van het adres om uw bedrijf in te schrijven bij de KvK en in uw bedrijfsvermelding. Gezien de huidige prijzen van vastgoed in regio Amsterdam bespaart u daarmee een aanzienlijk bedrag. Zeker wanneer u veel of volledig vanuit huis werkt, is het wel zo prettig als u privé en zakelijk kunt scheiden en geen onnodige kosten maakt voor een kantoor dat u niet maximaal benut. Bovendien heeft ons zakelijk adres op de Keizersgracht in Amsterdam een professionele uitstraling waar u zeker trots op kunt zijn.

  • Uw onderneming groeit? Uw zakelijk adres blijft ongewijzigd
  • Een zakelijk adres aan de Keizersgracht, zakelijker dan een huisadres
  • Sortering van uw post door ons, dat scheelt u weer tijd!
  • Regelmatig voor zaken in het buitenland? Wij sturen alles direct door naar uw e-mail

Locatie en bereikbaarheid

Het vestigingsadres is aan de Keizersgracht 241, in het centrum van Amsterdam. Een uniek en prachtig pand dat goed bereikbaar is met de auto via de ringweg A10. Reizen met het openbaar vervoer? Vertrek dan vanaf het Centraal Station in Amsterdam met tramlijn 1, 2, 5, 13 en 17 of via bus 170, 172 naar halte Westermarkt. Vanaf deze halte is ons pand enkele minuten lopen.

Huur direct!

Kiest u voor een zakelijk adres van Amsterdam Offices? Dan kunt u rekenen op een uitgebreide en professionele service, waarbij betrouwbaarheid, heldere voorwaarden en duidelijke communicatie centraal staan. Neem contact met ons op door te bellen naar 020 – 261 0786 of mail naar info@amsterdamoffices.nl.

    Eigenaar AmsterdamOffices